loading...
هک سکه مای اف سی
هکر مای اف سی بازدید : 43 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (3)

سلام دوستان  اول این عکس رو ببینید


 

 خب حالا هر کی این نرم افزار رو میخواد ادرس ایمیلش رو + رمز یه شارژ 2 تومنی ایرانسل

رو در قسمت نظرات به صورت خصوصی برای من  بفرسته تا من لینک دانلود این نرم افزار رو

 به ادرس ایمیلش بفرستم  دوستانی که اعتماد ندارند لطفا نظر ندهند و سایت رو ترک کنن  با تشکر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه بنده خدا در تاریخ 1393/09/18 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

شب بیا بهت شارژ بدم پوفیوز
پاسخ : !!!!!!!!!!!!

این نظر توسط ... در تاریخ 1393/05/28 و 9:06 دقیقه ارسال شده است

ببخشید متوجه متن نشدم
پاسخ : khaesh mikonam

این نظر توسط ... در تاریخ 1393/05/27 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

آخه چرا باید ایمیل ورمز رو به تو بدیم هان؟
نرم افزارو که داشته باشیم چرا باید بدیم
پاسخ : اقای محترم گفتم اگه میخوای من به حسابت سکه واریز کنم باید ایمیل و پسورد رو بدی اگه نرم افزار رو میخوای باید شارژ بدی تا من لینکش رو به اینیلت بفرستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 2,166