loading...
هک سکه مای اف سی
هکر مای اف سی بازدید : 43 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بازيکن جوان(زير 25 سال) با قدرت 600 تا 700 دو هزار تومان

  بازيکن جوان(زير 25 سال) با قدرت 700 تا 900 پنج هزار تومان

  بازيکن زير 30 سال با قدرت 700 تا 800 دو هزار تومان

  بازيکن زير 30 سال با قدرت 800 تا بالاي 1000 پنج هزار تومان

  بازيکن بالاي 30 سال با قدرت 600 تا 800 دو هزار تومان

  بازيکن بالاي 30 با قدرت 800 تا 1000 پنج هزار تومان

  براي خريد بازيکن بايد رمز شارژ ايرانسل به اندازه مبلغ بازيکني که ميخواين بخرين

رو به صورت خصوصي براي من بفرستيد  بعد از وارد کردن شارژ و صحيح بودن آن

من بازيکنم رو با حداقل قيمت ميذارم براي فروش و رمز بازيکن رو به شما ميگم که بخرينش

  و اگه شما مقدار کافي سکه براي خريد بازيکن نداريد بازيکنتون رو با حداکثر قيمت ميذاريد براي

فروش و اسمشو هم به من ميگيد و من اونو ميخرم  و اگر بازيکن با قيمت بالا براي فروش نداريد ميتونيد

ايميل و پسوردتون رو به صورت خصوصي براي من بفرستيد تا من تيمتون رو پولدار کنم  و بعد از پولدار شدن شما بازيکن مورده نظر رو بخريد

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 2,155